سیستم جامع پیش پرداخت پیشخوان
پیش پال

شرکت نوین عرضه گستر از سال 95 خدمات متنوعی را برای بهبود تجارت الکترونیک ایجاد کرده است، سامانه این شرکت با نام نوین پیشخوان، به عنوان درگاه دولت به منظور ارائه خدمات دولتی و غیر دولتی در دفاتر پیشخوان دولت و ict روستایی فعال بوده، سامانه پیش پال با توجه به تجربه‌ی این شرکت به منظور مقابله کلاهبرداری و افزایش بازدهی فروش خدمت/کالا و کاهش ریسک خدمت دهنده و خدمت گیرنده ایجاد شده است.

مقدار کارمزد 1.5% مبلغ معامله کل بوده که توسط خریدار پرداخت می‌شود و حداقل مقدار کارمزد 6,000 تومان می‌باشد.

از لحظه پرداخت مبلغ توسط خریدار، فروشنده 3 ساعت برای تائید سفارش فرصت داشته و پس از تائید سفارش تا 3 روز دیگر برای ارسال کالا به خریدار فرصت است.

خریدار بعد از انتخاب کالا/خدمت به سامانه پیش پال هدایت می‌شود. خریدار مبلغ مورد نظر با به صورت امانت به پیش پال پرداخت می‌کند. فروشنده از مبلغ خریدار با خبر شده و پس از ارسال مرسوله وضعیت تراکنش و سفارش برای هر دو طرف ممکن می‌باشد. پس از تائید خریدار و عدم مغایرت مرسوله با آنچه در هنگام شروع پرداخت اعلام شده بود، مبلغ کالا تماما برای فروشنده واریز می‌گردد.

پس از تائید ارسال مرسوله توسط فروشنده، خریدار 7 روز مطابق قوانین فروش اینترنتی، برای ثبت شکایت فرصت دارد، در صورت عدم ثبت شکایت توسط خریدار، معامله به صورت اتومات تائید و مبلغ برای فروشنده ارسال می‌شود.

در قدم اول همواره بهتر است با فروشنده تماس بگیرید و مورد را از ایشان پیگیری نمایید، اگر به نتیجه نرسیدید، وارد بخش تراکنش‌ها شوید و سفارش مورد نظر را انتخاب نمایید و بر روی گزارش کلیک کرده و توضیحات مورد نظر را برای بررسی وارد نمایید، همچنین بخشی برای گفتگو 2 یا 3 طرفه بین فروشنده، خریدار، پیش پال به وجود آمده است.

بعد از این که فروشنده مرسوله را ارسال کرد، ایشان می‌باست روش ارسال و کدرهگیری و لینک رهگیری با جزئیات برای آن معامله ثبت کنند.

سامانه شرکت نوین عرضه گستر، با نام نوین پیشخوان، به عنوان درگاه دولت به منظور ارائه خدمات دولتی و غیر دولتی در دفاتر پیشخوان دولت و ict روستایی فعال بوده، در صورتی که خریدار در محل خود حضور نداشته باشد، با همکاری دفتر پیشخوان انتخابی خریدار، فروشنده می‌تواند مرسوله را به دفتر پیشخوان دولت مد نظر ارسال کند، تا خریدار در فرصت مناسب این سفارش را دریافت نماید، در این فرایند خریدار امکان برگشت کالا را از خود صلب می‌کند و کالا به محض رسیدن به دفتر پیشخوان به عنوان رسیده به خریدار قلمداد می‌شود.

سامانه پیش پال به منظور افزایش اعتماد بین خریدار و فروشنده ایجاد شده است، در صورتی که این معامله بنا بر هر عللی انجام نشود، مبلغ پرداختی خریدار برای کالای مربوطه بعد از کسر کارمزد اعلامی (امنیت در خرید و فروش )، عینا به خریدار بازگردانده می‌شود.